Saturday 5 May 2012

22 March 2012 (2.32 a.m)
  Kira – kira seminggu yang lalu aku cakap  ini coretan terakhir aku. Sebub masa aku tulis macam tu, emosi aku dalam keadaan yang tak terkawal. Aku main lepas cakap jela. Huhu, hakikatnya aku masih menulis dalam coretan ini sekarang.
  Sebenar nya sebub aku menulis dalam coretan kali nie kerana, kira – kira jam 1.43 a.m tadi atie menelefon aku. Aku pun tak tahu macam mana aku boleh tersedar. Padahal handfone aku memang aku buat abez slow dh ringtone dia….
  Mungkin sebub perasaan aku kat dia terlalu kuat kot. Itu yang ‘instict’ aku yang membuat kan aku mengangkat telefon tu. Huhu, walaucamner pon, aku seronok gila dia ingat jugak kat aku. Yelah aku ingat kan dia dah lupa kan aku.
  Walau pun dia tak nak lagi memikirkan pasal cinta pada masa ini, kerana dia cakap dia nk tumpukan dalam pelajaran. Dan sekarang dia tengah praktikal dekat pokok machang. Takpe la, aku akan memahami dia, aku akan tunggu sehingga dia betul – betul bersedia untuk bercinta semula. Sehingga masa itu tiba, aku akan setia menunggu kamu atie :D. terima kasih banyak – banyak.
  Ok lah aku pun nak sambung tidur. Atau mungkin tak. Ingat nak layan anime dulu kot..heheh pape jelah….selamat pagi !


29 APRIL 2012   
  Oke, dye msg dan hantar kt  aku supaya jangan kacaw dye dah…..aku tak pasti sebub dan kenapa dye msg macam tu. Mungkinkah dye dah ade orang lain dalam hidup dye? Aku pun tak tahu.
  Setelah sekian lama aku mencuba mendapat untuk mendapat kan diri dye lagi, hingga kini aku tidak dapat mengapainya.. aku akhirnya mampu menerima hakikat dan aku telah dapat melupakan dye. Ini coretan terakhir aku untuk si dye…  no more hurt. Be always happy

No comments:

Post a Comment