Wednesday 1 June 2011

zaman skool dulu

di masa zaman perskolahn dlu mmbt kn aku tringt akn kngn2 yg xdpt di lupakan......kesedihan, keseronokkan, kenakalan..huhu....namun di sebalik sume itu aku memendam suatu perasaan yg teramat pilu yg aku tanggung slme neh....dri dlu shngga kni dunia percintaan aku xprnh kkal.......aku dh bri kn sgle2 nye.....namun mngkin krne aku trlalu leka dgn prasaan cinta itu yg mmbuat kn aku buta........dn nmpk sprti di perbodohkan...Feb 2009 aku bertemu dia di kjuaraan MSSPS negeri perlis di stadium negeri perlis...mmbe aku mmperkenlkan aku gn dia...prtama kali aku jmpe gurl yg bnyk mulut cm dia..n friendly pertemuan pertama aku gn dia 2 amat brmkna krna slpas 2 mggu tu kami kapel....sgle2 nye indah mse tu.....namun panas tidak sampai ke petang....dia meminta utk mmtus kn perhbgan dgn alasan dia xdpt mlpekn ex bf dia....dn mnjdikn aku hnye tmpt utk mlpekn ex bf dia.....tp aku mngerti, aku mmbrikn dia mse.....akhirnye kami kmbli brsme......bulan ramadhan 2009, kami break up sekali lagi dgn alasan dia ader mslah fmly, hampir stiap hari aku akn dtg ke kedai dia......aku memerhatikan dia dari jauh........trlalu sayu aku rsakn..aku hnye ingin dia thu, aku bleh jd tmpt dia brlndung tmpt dia mngadu..ttp dia xprnh mngngap aku tmpt dia bleh mngadu..aku mengerti, mngkin aku xckp baek.....March 2010....kami kapel semula, dn skali lg trputus dgn alsan dia ader mslah family.., aku mengerti, tp aku xprnh serik utk mncintai dia...dia trlalu brmkne dlm hdp aku.....Oktober 2010, aku mndapat khabar dia mmpunyai kekasih yg baru...hancur luluh nye prasaan aku mse tu....sprti xdpt nk aku brnafas, trase bgitu kecil aku mse tu...xdpt utk aku gmbar kn btpe nye hati aku hancur mse tu....namun dia xprnah mncbe utk mmhami dri aku neh, aku masih lagi mngerti, lalu aku mmbawa diri pergi dri hdp dia..dn aku mngundur diri...May 2011 aku mndpt thu yg dia dh break up gn bf dia...sekali lagi aku hadir dlm hdp dia namun kali neh hye sbgai kwn, aku mmbrikan dia kta2 smngat, agar xcpt brpts asa...aku mencintai dia lebih dr sgle2 nye....aku trlalu mnynygi dia.........tiada org laen yg leyh gnti kn tmpt dia........aku dh cbe bnyk kali utk lpe kan dia.....namun xdpt aku lakukan,,,,,,,hmmmm sekian

No comments:

Post a Comment